maandag 8 oktober 2012

Nieuwe uitdaging...

Ik ben al jaaaaren fan van de producten van Stampin' Up! Echt al bijna zo lang als dat ik actief ben op hobby gebied. Mijn oudste setje stamt uit 2002. Een van mijn favoriete setjes is toch deze wel uit 2006 'time with you'. Ik koester mijn setjes. Ze zijn speciaal en deze oudjes brengen goede herrinneringen naar boven. Ze laten me weer helemaal terug gaan naar de basis.


Vanaf vandaag is het voor iedereen mogelijk om de mooie producten van Stampin' Up ook in Nederland te kopen. En daar start tegelijkertijd mijn nieuwe uitdaging. Na lang denken, lezen en informeren heb ik besloten om mij te gaan aanmelden als demonstratrice.

Dit blog houd ik aan om mijn creaties, ditjes en datjes te delen. Voor mijn Stampin' Up activiteiten verwijs ik je graag naar mijn andere blog: caringforstamps.blogspot.com 
Ik hoop jullie ook daar te mogen begroeten.

Fijne dag en tot gauw!

Geen opmerkingen: