vrijdag 19 oktober 2012

Kaartje voor mijn zus...

Terwijl ik lekker bezig ben met het voorbereiden van mijn eerste workshop moest ik even een kaartje voor mijn zus maken. Ze wilde dit keer een kaartje met een afbeelding dus voor mij direct een goede kans om te kijken hoe de kleurmediums werken die ik aan het uitproberen ben.


Ik moet toch zeggen dat de Stampin' Up markers en crayons super werken. De achtergrond heb ik gemaakt m.b.v. de crayons, jurkje heb ik ingekleurd m.b.v. de markers en het haar heb ik ingekleurd met de Stampin' Up stempelinkt. Je kan alle producten gebruiken met een aquapen of kwastje maar de blenderpen is toch echt helemaal te gek! Over dit product ben ik echt enthousiast!
De bloementjes heb ik ook zelf geverfd met behulp van de inkt en de spritzer.

Als je geinteresseerd bent in de technieken en materialen kijk dan even op mijn blog met Stampin' Up! activiteiten: caringforstamps.blogspot.com

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Geen opmerkingen: