dinsdag 30 oktober 2012

Stampin' Up ~ Very Vintage

Weer een kaart gemaakt voor de verzameling van mijn zus. Voor deze kaart heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van een jumbo wheel van Stampin' Up, een stempel op een rol.
Very Vintage is een prachtige stempelrol waar ik heel erg van ben gecharmeerd. Ik heb de rest van de kaart rustig gehouden om de schoonheid van de achtergrond te behouden.

De bloem heb ik eerst geverfd met behulp van een color spritzer en crumb cake re-inker en de bling heb ik bereikt door aan de oplossing shimmer paint toe te voegen. 


Close Up van de bloem.

De label heb ik gemaakt door middel van de Apothecary Accent Framlits. De randjes heb ik geprikt met de bijpassende prikmal, Essential Paperpiercing Pack. Wat is dat handig in gebruik en leuk om te doen.
Ik ben ondertussen alweer een paar weekjes bezig met de producten van Stampin' Up! en het is telkens weer een feestje!

Tot een volgende keer!

1 opmerking:

Carmen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.