woensdag 9 maart 2011

Sending happy mail

Onlangs heb ik een nieuwe cameraatje gekocht omdat de andere stuk was gegaan. Gewoon een simpel dingetje maar wel met 10 megapixel. Doet het prima alleen...gaat op 2 AA batterijen. En die zijn nu toevallig leeg. Deze foto is genomen met mijn telefoon en dat merk je. De kwaliteit is zeker minder.
En tot overmaat van ramp worden mijn foto's een kwarslag gedraaid door blogger. Het moet niet gekker worden. Ik lig helemaal in een deuk.


Any ways dit is het kaartje wat ik wilde laten zien. Het afdrukje heb ik ingekleurd met aquarelverf. Diana had het er laatst over en toen dacht ik kan ik ook weer eens proberen. Was weer eens leuk om te doen. Helaas krijg ik het plaatje met geen mogelijkheid goed.

Fijne avond!

Carmen

5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Geeft niets hoor we draaien ons hoofd of de computer wel een beetje bij....HAHA.
Ik vind hem reuze vrolijk en prachtig ingekleurd,we hebben eens even lekker rondgekeken op je blog hele leuke dingen maak je.
We gaan je volgen hoor.

gr annemarie en Merit

diana68 zei

whahahahaha.....nou ik lig ook helemaal in een deuk !! en auw m'n nek :p Goed gelukt ook bij jou zeg. onwijze leuke kaart Car..

diana x

Janneke zei

Vervelend dat je kaartje niet wil draaien ... Ik draai mijn lappie wel even uno momento

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Car ;o)

Janneke X

Brenda zei

What a gorgeous card Carmen!! Love the watercoloring!

Inge Groot zei

Nou zeg dit kan écht niet hoor Car! Ga dat mooie kaartje eens even de goede kant op zetten;-) Ze is CUTE!

Ik moet zeggen dat de kleuren met je telefoon mooier, scherper en helderder overkomen als de voorgaande kaarten;)Misschien even de instelling van je camera anders doen?