woensdag 16 maart 2011

MFT Bright, sunshiney day

Ik ben in mijn nopjes! Weer een kaartje gemaakt. Dit keer geinspireerd door het heerlijke weer van de afgelopen dagen en door mijn dinnetje Inge (*zwaai zwaai*) die als designer voor MFT toch elke keer een feest maakt van de Pure Innocence lijn.
Ik heb de setjes al bijna een jaar in huis maar kwam er niet aan toe oms een lekker met ze aan de gang te gaan.

Ik heb voor dit zonnige kaartje papier van My Minds Eye gebruikt, een golden oldie! Op dit moment zit ik helemaal in het MME papier. Op mijn buro liggen nu 2 Card & Craft kits van Card Art waar ik mee aan de slag ga en dat zal absoluut niet vervelend worden.

Ik wens jullie een vrolijke en zonnige dag toe!

Carmen

9 opmerkingen:

femke zei

heey carmen,

ik word helemaal vrolijk van dit prachtige kaartje!!!

groetjes femke

Janneke zei

Wat een cutie Car ;o)
Ik ben helemaal verliefd op deze stempeltjes ...

Ik zie je zondag!

Knuff Janneke Xo

Alina zei

prachtig geworden, Car!
groetjes, Alina

Lisa H. zei

awwww! how sweet! love the earthy feel you have going here.

Two Dogs and a Book zei

Cute! Cute! Cute!! Love this adorable image. Fab card!
Cheers!
G

Brenda zei

So cute Carmen!! Fantastic card!

sandra_w zei

Wat 'n lief kaartje, Car! Ik ben ook in love met deze cuties ;-)

San x

Inge Groot zei

Heel erg leuk Car!!! En wat een super combinatie inderdaad dit MME dp met de PI:-D

diana68 zei

helemaal leuk Car. super combi ben benieuwd naar de rest....Diana x