dinsdag 27 juli 2010

Pink Paislee, If friend were flowers...

Het is niet te geloven dat ik zo actief ben op het gebied van kaartenmaken. Ik zit al maanden in een soort scrappersblock en ik had niet gedacht daar ooit uit te komen. Het is duidelijk dat je wel je rust moet nemen om een kaartje te maken. Nieuwe uitdagingen prikkelen de creativiteit ook maar ja dan moet je die ook wel vinden.
Ik hoop dat ik over een paar weken kan zeggen dat ik mijn mojo weer terug heb maar voor zolang het duurt ben ik heerlijk bezig en geniet ik met volle teugen van al die mooie plaatjes, stempels, designpapier en embellies.
Weer aan de slag geweest met een digi plaatje van Bugaboo. Zoals ik al had vermeld hebben zij deze week 50% korting op alle digi plaatjes. Ik moet me een beetje inhouden maar het is zo aantrekkelijk om weer even langs te hoppen LOL.
Het designpapier is van Pink Paislee en vanwege de prints en kleuren vond ik dit wel een leuke combinatie met het bloemenvrouwtje. De tekst is van Stamping Bella. En dit alles heb ik ingekleurd met mijn Prisma potloden.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Carmen

2 opmerkingen:

Wybrich zei

Carmen, alweer een kaart! en een prachtige kaart! wat heerlijk voor je dat je (en voor ons , om al dat moois te zien) zo heerlijk aan het kaarten maken bent, geniet ervan!!

Alina zei

prachtig geworden, Carmen, een geweldige leuke stempel weer!
groetjes, Alina