vrijdag 30 juli 2010

Chatterbox, 2 kaartjes.

Gisteren ben ik even lekker uit mijn dak gegaan met een gouwe-ouwe lijn van mijn oh zo geliefde merk Chatterbox. De papiertjes die zij zo'n 5 jaar terug maakten waren altijd zo mooi. Ik ben voor beide kaarten weer gezwicht voor de digi plaatjes van Guylou's Inimitability Store. Ik heb er weer een paar bij gekocht. Die vorige waren zo goed bevallen. De eenvoud van de plaatjes zorgt ervoor dat je de plaatjes zelf zo mooi kan maken als je zelf wilt. En door die eenvoud kun je ze combineren met elke papierlijn die je maar wenst. Je bent dus niet afhankelijk van een bepaalde stijl als je ze wilt verwerken op een kaart.

Als eerste een kaartje met Leah. Zij is zo geweldig mooi. Zij doet me denken aan een vriendinnetje (zwaai zwaai Bettina!!!). Reden te meer om haar vanmiddag eens te kleuren met een tintje. De tekst is van Elzybels (hoi hoi Maris!) en doet me denken aan een ander vriendinnetje. Dat is de naam van haar blog.


En dit is Marisol. Helemaal tops! Ik ga zondag naar de verjaardag van mijn nichtje Cherize en zij lijkt sprekend op Marisol. Ik ben zo blij met dit plaatje. Ik hoop dat er in de toekomst meer motieven van Marisol komen want dat is wel handig als je veel getinte mensen in je omgeving hebt.


Dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend. Ik hoop nog lekker te kunnen freubelen in het weekend zodat ik maandag weer een nieuwe post kan doen.
Bedankt voor het langs komen!

Carmen

2 opmerkingen:

Lia zei

prachtige kaartjes heb je gemaakt car,leuke digi's
liefs Lia

Wybrich zei

je Marisol stempeltje past erg mooi bij het Chatterbox papier, of is het nu andersom, het papier bij het stempeltje?
maakt ook niks uit, je kaarten zijn erg mooi!