vrijdag 17 augustus 2012

MFT

Goedemorgen op deze mooie morgen. Terwijl de bewolking hier weg trekt bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om voor mijn zonnebad even een kaartje te plaatsen.

Gisteren ben ik een dagje naar Inge geweest en wat hebben we heerlijk gefreubeld. Inge heeft me de fijne kneepjes geleerd over het inkleuren met Spectrum Noir markers en ik heb dankbaar gebruik gemaakt van haar mooie spulletjes van My Favorite Things.  Aan het einde van de dag kon ik mijn compositie plakken en kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendinnetje die nu 30 weken zwanger is en gewoon niet wil zeggen wat het mini mensje is in haar buik. Vandaar de mannetjes en vrouwtjes op de achtergrond en deze kleurencombi. 
Het maakt me eigenlijk ook helemaal niet uit wat het wordt als het maar gezond is en een hele hoop vreugde brengt voor iedereen die zolang op hem/haar heeft gewacht.

Ik dacht dat het papier van Authentique was en de stempel en stansjes zijn van My Favorite Things. De afbeelding is ingekleurd met Spectrum Noir markers.

Ing, ik heb weer zo'n gezellige dag gehad! Dank je wel!

Ik wens jullie allemaal een hele zonnige en warme dag. Tot gauw weer!

6 opmerkingen:

Angélique zei

Superleuk kaartje is het geworden!
En wil je meer info over de Speccies? Op het Spectrum Noir blog kun je heel veel info vinden :)

*hugs*
Angélique - DT Spectrum Noir

Inge Groot zei

Heel graag gedaan Car, jij ook bedankt. Ik vond het ook weer zó gezellig. Lekker een dagje alleen maar knutselen en kwekken;-) Je kaart is super geworden, geweldig mooi gekleurd! Ik weet zeker dat je vriendin er helemaal blij mee gaat zijn:-)

XXX

Alina zei

heel erg mooi geworden, Carmen! fijn dat jullie weer zo'n leuke dag hebben gehad!

diana68 zei

wat een leukerd Car....en het kleuren is zeker goed gelukt !!

Diana x

sandra_w zei

Superleuk Car! Ik heb hem al in het echie mogen bewonderen...
Was echt ff gezellig je weer gesproken te hebben ;-)

San x

Riet zei

Deze heb je ook schitterend gemaakt.

Liefs Riet.