donderdag 23 augustus 2012

MFT ~ Get sketchy86

Geinspireerd door Inge heb ik dit keer een kaartje gemaakt voor de challenge van My Favorite Things op Splitcoast Stampers. Voor de challenge was de schets gegeven. 
Dit is mijn kaartje geworden:


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Designs. Tekst en afbeelding van MFT. Ik heb het meisje afgedrukt met Versfine en ge-embosd net als Inge dat doet (zwaai zwaai Inge!). Daarna heb ik het afdrukje ingekleurd met Prisma potloden. De reden dat ik dit heb gedaan is omdat ik nogal verzot ben op Versafine omdat het zo fijn van je stempel af gaat. Helaas vlekt het heel erg met geurloze terpentine.

Ik heb ontzettend veel lol gehad tijdens het maken van dit kaartje en heb het papier voor de volgende alweer klaar liggen.

Tot gauw weer!


3 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Carmen, die stempel is ook zo cute ;o)
Versafine is zo prachtig zwart .. maar idd vlek die wel ;(

diana68 zei

Yo, wat ga jij goed zeg !! en wat een onwijs leuke kaart...ben nu al benieuwd naar de volgende ;o)

diaan x

Inge Groot zei

Een schattige kaart Car, ik ben zó blij dat je de knutselmode weer te pakken hebt! Lief papier, zowaar een PI;) en een super interpretatie van de schets!

XX