zaterdag 4 februari 2012

Mojo Monday 226

Om de draad een beetje op te pakken van het kaarten maken ben ik begonnen met het maken van een kaart n.a.v. van een schets op het blog van Mojo Monday. Wel grappig want mijn mojo is al tijden zoek. Ik hoop na dit kaartje toch weer inspiratie te kunnen op doen voor wat meer kaartjes.


De tekst is van Verve Stamps, het papier van Pion, de swirly blaadjes heb ik gemaakt met een stans van Memory Box (yummie!). Daarnaast zijn de blaadjes gestanst d.m.v. een stans van Cherry Lynn. Dat waren overigens ook mijn laatste aanwinsten. Uit ervaring weet ik dat het kopen van materiaal helpt om creativiteit terug te vinden.

Ik wens jullie een fijn weekend en hopelijk tot snel!

Carmen

2 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Carmen ;o)
Hoop dat je mojo weer terug is ...

Liefs, Janneke XO

femke zei

heey carmen,

het is een prachtige kaart geworden!!! wat zijn die stansjes gaaf zeg.

groetjes femke