maandag 8 november 2010

Love you muchly...

Ik ben nog even bezig met het verwerken van de rest van het My Mind's Eye papier en dat is absoluut geen straf LOL. Deze keer heb ik gekozen voor een digi plaatje van Elzizabeth Bell. Dit plaatje lag al enige tijd uitgeprint op mijn buro maar ik kon de perfecte combinatie maar niet vinden. Tijdens het opruimen kwam ik een setje met de tekst tegen en dat leek het laatste missende puzzelstukje.
Dit prachtige papier heeft wat mij betreft niet zo veel nodig dus heb ik de versiering simpel gehouden. De verwerking van de pareltjes heb ik voor het eerst gezien bij Inge (*zwaai zwaai*).

Fijne maandag,

Carmen

4 opmerkingen:

Inge Groot zei

Oooh Car, je gaat weer lekker! Wat een lief kaartje is dit geworden, mooi gekleurd ook:-D

Fijne maandag,

Inge xx

femke zei

heey carmen,

wauwie dit is echt een schatje geworden!!! het papier is ook erg mooi.

groetjes femke

Lia zei

schitterend kaartje Car, lieve digi en schitterende tekst
liefs Lia

Wybrich zei

super, leuke kaart, en leuk stempeltje!